امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل مامان

بدون عنوان

1391/8/30 11:31
نویسنده : سیما
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم من تازه برات وبلاگ درست کردم و به جمع مامانهای دیگه پیوستم امیدوار بتونم خاطرات و اتفاقهای قشنگی از کودکیت برات به یادگار بذارم الآن تو رفتی پیش دبستانی  روزای اول خیلی سخت بود اصلا از من دل نمیکندی خیلی گریه کردی و خدا رو شکر کم کم عادت کردی ولی از الآن قصه سال دیگه و مدرسه رفتنت رو میخوری و میگی که دوست نداری به مدرسه بری خدا به دادم برسه میترسم سال دیگه هم همین مشکلاتو باهات داشته باشم در هر حال امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق باشیلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
30 آبان 91 11:34
خوش اومدی عزیزم .عکس پسرگلت رو هم بزار .


ممنون عزیزم که بهم خوش آمد گفتی . دلم می خواد عکسشو بذارم ولی نمیدونم چرا آپلود نمیشه لطفا وبتونو بذارین برام که بتونم از وبلاگ خوشگلتون دیدن کنم
مامان روژینا
1 آذر 91 12:54
امیر حسین جون عزیزم وبلاگت مباااااااااااااااااااارک دست مامانی درد نکنه


خواهش میکنم عزیزم امیدوارم بتونم وبلاگ خوبی داشته باشم البته به خوشگلی وبلاگ تو که نمیشه رژینا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد